مجموعه استاد یوسفی با بیش از 25 سال سابقه درخشان، ارائه دهنده دوره‌های آموزش و نکته و تست کنکور ارشد کامپیوتر و دکتری کامپیوتر می‌باشد که جایگاه برترین مجموعه در آموزش و همچنین پرورش رتبه‌های برتر در بهترین دانشگاه‌های ایران را همیشه از آن خود کرده است.

کلاس‌های آنلاین کنکور دکتری 1403

ثبت نام کلاس های آنلاین آمادگی کنکور دکتری کامپیوتر 1403 با همکاری گروه آموزشی استاد یوسفی(موسسه آموزش عالی مهستان) و موسسه آموزش عالی ماهان، با تدریس برترین اساتید کامپیوتر کشور آغاز شد.

مجموعه استاد یوسفی ارائه دهنده دوره‌های آموزش و نکته و تست کنکور ارشد کامپیوتر و کنکور دکتری کامپیوتر می‌باشد. این مجموعه از گذشته تا حال جایگاه برترین مجموعه در آموزش و همچنین پرورش رتبه‌های برتر کنکور ارشد و کنکور دکتری مهندسی کامپیوتر، مهندسی آی تی و علوم کامپیوتر را در بهترین دانشگاه‌های ایران از آن خود کرده است.

نکاتی در رابطه با دوره‌های مجموعه آموزشی استاد یوسفی:

  • اگر اینجا هستید، یعنی 1 قدم به رتبه یک رقمی شدن نزدیک‌تر شده‌اید.
  • در صورت شرکت در کلاس‌های آموزش و نکته و تست کنکور دکتری کامپیوتر استاد یوسفی، نیازی به تهیه کتاب، جزوه، ویدئو و یا دوره دیگری ندارید.
  • در طول دوره مطالعه تا کنکور، 3 آزمون کشوری برگزار خواهد شد تا هر چه بیشتر و بهتر با نحوه تست‌زنی و سوالات احتمالی کنکور کامپیوتر آشنا شوید.
  • بسته مشاوره برای شما ارائه می‌شود تا در طول مطالعه و تا زمان رسیدن کنکور، مشاوران و اساتید برجسته ما به‌صورت همپا در کنار شما باشند.
کلاس های کنکور دکتری کامپیوتر
کلاس های کنکور دکتری کامپیوتر – مجموعه آموزشی استاد یوسفی و مجموعه آموزشی ماهان

اگر متقاضی شرکت در کنکور دکتری کامپیوتر هستید، فرم زیر را پر کنید. متخصصین ما به‌زودی برای راهنمایی و مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیرند.

ما اینجاییم که تا انتهای مسیر همراه شما باشیم، در کنارهم تجربه کنیم، بیاموزیم و رتبه برتر شویم.

برای مشاوره رایگان کنکور با شماره‌ 8506-021 تماس بگیرید یا به تلگرام مجموعه به شماره: 09384361587 پیام بدهید.